»Če imamo vsaj enega, ki se postavi na stran žrtev, zaščitnika, potem ta hierarhija razpade, ni več smešna, ni več dinamike, da bi kdo plezal po hierarhiji navzgor in pridobival moč. In če se jih na stran žrtve postavi še več, nasilja ni več.«
»Pomembno je, da se čim več pogovarjamo, da učenci delijo z drugimi nestrinjanje, ko opazijo medvrstniško nasilje, in se znajo postaviti na stran žrtve. Da so zaščitniki in ne da oni rešujejo težave, temveč da znajo poiskati pomoč.«
»Postaviti se je treba na stran šibkejših, na stran žrtev«
»Kitajska strogo obsoja nasilje, ki je privedlo do žrtev na kitajski strani.«
»Žrtvam oz. domnevnim žrtvam spolnih zlorab ali spolnega nasilja s strani klerikov, kjer pravni postopki še niso zaključeni.«
»Pozivamo vse starše, učitelje, pedagoške delavce, športne trenerje, zaposlene v raznih mladinskih organizacijah, naj bodo pozorni na znake, ki bi lahko nakazovali, da je otrok v šolskem, socialnem ali spletnem okolju žrtev medvrstniškega nasilja ali da je v stiski.«
»Težava nastane, ko mladostniki izkusijo, da je vpliv na druge mogoče dosegati z medvrstniškim nasiljem.«
»Obžalujem medvrstniško nasilje, do katerega je prišlo, in sem nad njim zaskrbljen. Takšnega dogajanja v šolah si ne želimo.«
»Moramo vedeti, da žrtve ne doživijo samo ene oblike nasilja, ampak v večini primerov doživijo več oblik nasilja.«
»Nobeni ženski ne bo več treba dokazovati, da je bila žrtev nasilja ali ustrahovanja.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju